Soalan 
Bagaimana untuk menjalankan perniagaan tanpa modal seperti yang admin iklankan?

Jawapan :
Terima kasih kepada pihak tuan/ puan yang begitu berminat untuk mengetahui lebih lanjut konsep perniagaan yang kami lakukan.

Sebenarnya kami memberi peluang untuk tuan/puan tambah pendapatan sambil membantu menyebarkan naskah quran kepada kenalan tuan/puan samada secara online atau ofline.

  1. Mudah caranya hanya iklankan gambar tersebut dan tuan boleh jual kepada rakan tuan dengan harga RM199.00. Selepas itu, Payment tersebut tuan terima dan bank in kan kepada kami hanya RM180.00. tuan akan untung RM19.00/unit. 
  2. Kami akan uruskan penghantaran ke alamat pelanggan tuan secara PERCUMA keseluruh Malaysia, Sabah, Sarawak, Brunei dan Singapura.
  3. Tertera pada quran yang dipos tersebut adalah alamat pelanggan dan alamat syarikat kami beserta nombor telefon tuan. 
  4. Dengan cara ini, tuan/ puan boleh jimatkan masa, tenaga dan pada masa yang sama pelanggan tuan dapat menggunakan produk ini.
  5. Dari segi waranty, pelanggan atau tuan boleh direct masukkan maklumat waranty di http://quranreadpen2u.blogspot.com. Proses pendaftaran waranty online ini sangat MUSTAHAK kerana sekiranya pelanggan tidak daftar, agak rumit untuk proses penggantian SEGERA READPEN yang rosak sepanjang tempoh jaminannya.
  6. Pihak kami akan uruskan proses penghantaran Read Pen yang baru kepada alamat tuan/ pelanggan tuan secara PERCUMA sebaik sahaja kami menerima readpen yang rosak beserta nama dan telefon tuan/pelanggan tuan. 
  7. Sekiranya tuan/ pelanggan tuan berada kediaman berhampiran pejabat urusan kami, sila dapatkan gantian segera dialamat berikut :-
    Tingkat 1,
    No.15 Bangunan SEDC,
    Batu 6 Jalan Kelantan
    21200 Kuala Terengganu, Terengganu
  8. Mudah-mudahan, kami dapat membantu masyarakat agar lebih mudah untuk celik al-quran. Harap tuan pun sama. Sekian terima kasih.Admin QuranReadPenZurianie019-9349025